Happy New Year!

Hej hopp idag är det Nyårsafton. Vad kommer detta att innebära?
Slutet på en väldigt jobbigt år och början på att kanske lyckat år? Det vore iaf drömmen.
Idag håller jag på att göra mig fin i min ensamhet. Kvällen kommer att innebära middag hos mamma. Efter detta bär det av hem till Linda för att fira in det nya året med nära och kära.

En kort sumering av detta år 2009:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja!


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, finns det någon som gör det?


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja det var ett par stycken bl.a. Nadja, Elena, Marcus/Sofia och min lilla syster. Vet att det är någon mer men kommer inte på det nu.


4. Vilka länder besökte du 2009? 
Gran Canaria. Norge, och Tyskland


5. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? 
Ett fast jobb, lite äventyr och mer resor


6. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
1 feb och 23 dec


7. Vad var din största framgång 2009? 
Att börja träna och rå om mig själv


8. Största misstaget? 
Att inte bry mig mer om mig själv


9. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Fick något som liknade ett ryggskott


10. Bästa köpet? 
Sista minuten resan till Gran Canaria 


11. Vad spenderade du mest pengar på?
Eftersom jag haft dåligt med pengar detta år så har mina pengar
lagts på räkningar, mat och bensin till mestadels. Men har väl unnat mig ett par skor och lite kläder.


12. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Mina vänner har gjort mig riktigt glad likaså min sambo och hund 


13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? 
Min absoluta favorit: I Gotta Feeling med T.B.E.P


14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och


15. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer sparsam med det lilla jag hade


16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte, kommer inte på något speciellt


17. Blev du kär i år? 
Nykär i min sambo


18. Favoritprogram på TV?
How i met your mother, Scrubs, Nitro Circus, m.fl.


19. Bästa boken du läste i år? 
Läser nästan inga böcker, men Svenska Maffian har det blivit i år iaf.


20. Största musikaliska upptäckten? 
Volbeat, ett helt fantastiskt band.

21. Något du önskade dig och fick? Parfym och en Babyliss iCurl


22. Något du önskade dig men inte fick?
En upplevelse


23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? 
Firade med nära och kära hemma och hade en fest ute i
Stenkvista


24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Fått ett fast jobb/nytt jobb. Haft bättre
kontakt med gamla vänner.  Vunnit pengar.


25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? 
Vågat mig på mer färg


26. Vad fick dig att må bra? 
Mina vänner, sambo och hund 


27. Vilken kändis var du mest sugen på?
I år? Oj de vet jag inte. Men dom som håller i sig är David Backham, Justin Timberlake, Johnny Depp, Colin Farell m.fl


28. Vem saknade du? 
Mina gamla vänner, min kusin Marianne och min stora idol: farfar.


29. Den bästa nya människan du träffade?
Oj, nya personer jag träffat i år, de är svårt. Men om man säger att dom personer som jag börjat umgås med mer detta år, mina nya nära vänner, dom är nog dom bästa. Samt Evelina som gör så himla fina smycken och är super trevlig.


Så detta är väl lite av varje från mitt 2009 som går mot sitt slut. Jag ser ljust på det nya året och välkomnar det med öppna armar. Vi ses nästa år mina älskade vänner. Hoppas ni får en super bra och trevlig Nyårsafton!

Happy New Year!


Kommentarer
» elena

Vi får slå klackarna i taket en annan kväll med drinkarna i högsta hugg ;) Hoppas du fick en lyckad nyårsafton. / E

2010-01-03 01:09:04
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback