I didn´t do it

Denna Tisdag har inte varit någon direkt fartfylld dag. Har kännt mig väldigt trött idag trots många timmars sömn. Igår körde vi brudar som sagt Box. Det var väldigt roligt och det var en skön träning. Älskar när man får kämpa lite och har en instruktör som skriker lite som en officer - Me love! Detta kommer från och med nu att tränas varje Måndag och jag ser redan fram emot nästa vecka.

Idag har jag fått oväntande samtal. Dagen började med att Puttes farmor ringde och undrade om jag kunde skjutsa henne till frisören samt apoteket imorn, självklart gör jag det. Ska bli trevligt att umgås lite med henne, då jag inte har någon mormor, morfar, farmor eller farfar i livet längre. Saknar min älskade farfar så himla mycket ibland då han var min absoluta idol, min favorit. Men livet har sin naturliga gång och alla ska vi vandra den.
Andra samtalet bestod av ett jätte konstigt nr och jag ville inte svara. Man vet aldrig vad som finns på andra sidan. Tredje samtalet var från polisen. Så fort jag hör polisen stelnar jag och får en klump i magen. Förstår inte varför dom gör mig så nervösa?! Det handlade iaf om en händelse som jag och några till var inblandade i för ett par månader sen. Vi är oskyldiga och jag hoppas att vi tillsammans lyckas hitta de skyldiga och att polisen verkligen gör sitt jobb den här gången. Jag ska iaf ner på förhör och titta på lite bilder imorgon.
I dont like it, i didn´t do anything wrong and i have to do it!

Polisen cirkulerade runt i mitt kvarter för någon timme sen när jag var ute med vovva. De pratade med en gammal dam, jag fick uppfattningen att någon vidrig ynglig rånat henne på väskan eller nått i den stilen, hoppas verkligen inte att nån hoppade på den där lilla oskyldiga damen.

Nu ska jag kela lite med min lilla gumma och vänta på att min älskade kommer hem.

Over and out for now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback