More jewelries...

åt folket!!

Har varit lite dålig på att uppdatera, detta beror på att jag haft en djävulsk huvudvärk samt feber i 2 dagar, och detta har inneburit inget jobb på 3 dagar, nu när jag äntligen skulle få jobba 1v. Glad= Nej!

Men idag har jag åter igen fått ett trevligt besök av Evelina, som kom med sina fina smycken. Jag hade beställt ett par matchande örhängen till mitt armband jag köpte förra veckan. Blev super nöjd. Hon överraskade även med ett nytt halsband som hon precis hade blivit klar med och jag var först ut att se detta, vilket gjorde att även detta hamnade mitt ägo. Glad = JA! :)

Efter smyckes-shoppingen belönade vi oss med en härlig kall och blöt promenad ute i skogen. Indra ville så gärna springa lite, trodde jag. Hon sprang mest vid min sida. Hon började löpa igår, så hon är väl lite nedstämnd. Vilket jag tycker är underbart, eftersom hon blivit så valpig efter sin skengraviditeten.

Imorgon ska det äntligen arbetas. Ska bli så härligt att få träffa kunderna och kollegorna igen. Blir tokig av att gå hemma själv. Jag och Indra går i cirklar här hemma. Måste hända något snart, väldigt snart. Annars får jag skapa mig en helt ny karriär, vad det nu skulle kunna vara i detta mörker.

Här får ni se mina två nya inhandlade smycken. Älskar dom!






Nu ska jag ta med min älskade och äta en god bit mat!

Over and out!



Kommentarer
» Linda

Men gör det! Det finns massor av kurser kvällstid och distans. Tycker du ska söka nån kurs till nästa termin, det brukar gå att söka dem som har platser kvar. Har du jobb så struntar du i det och har du det inte så pluggar du :). Smart va?!

2009-12-10 15:24:02
URL: http://lthorsell.blogg.se/
» Linda

Ja, det finns kurser fortfarande, man får ju reservplats men det kan va värt att prova. Ofta hoppar folk av kurserna eller kommer inte på uppropen. http://www.mdh.se/utbildning längst ner på sidan finns en länk till en sida med kurser som kan sökas fortfarande.



Rekomenderar handelsrättslig översiktskurs, jätterolig och användbar inom bank. Finns på kvällstid här i E-tuna. Sen finns det flera forts. på den som kredit-och obeståndsrätt som oxå är bra att kunna på bank!:) Kram

2009-12-10 18:07:30
URL: http://lthorsell.blogg.se/
» Ewe

Hej Tessan!

Tack så mycket för kommentarerna, det peppar mig :)!

Bra att du tränar på, Forever är bra tycker jag, fräscht och ett bra utbud! Kolla min blogg, där har jag uppdaterat och svarat på din råga :) Var fler som undrade samma sak nämligen ;) Kram!



2009-12-11 10:09:22
URL: http://ucandoit.blogg.se/
» Sofia

Släkten är välkommen redan klockan ett på dagen, då blir det smörgåstårta och fika :) Du gör precis som du vill, du är förstås välkommen då oxå ;) Puss!

2009-12-11 16:40:40
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback