Saturday night...

and i´m home alone with candle light burning.

Ikväll verkar det bli en lugn kväll. Putte är i sitt garage med en vän och pysslar lite samt dricker en eller tio öl.
Men jag kanske tar mig över till Ida, som har lite fest ikväll, och hälsar på om jag orkar och känner för det.

Imorse blev det träning i vanlig ordning, men dock själv, då mina vapendragare var/är lite dåliga. Men det gick bra ändå och det var kul då vi fick köra nytt pass. Mycket var sig likt, men en del nya grejer blev det och dom var jobbiga. Typ som Dipps, de ni tjejer, de kommer ni gilla ;-) Jobbigt som fasen var det iaf. Det ska tilläggas att man redan hade kört slut armarna med vikter innan dippsen. Men all träning är bra träning, det ska inte vara lätt. Jag ökade även vikterna denna gång i vissa "områden", men känner att jag kan öka lite till på ryggen, så de får bli till nästa Lördag. 
Efter träningen sprang jag runt på TP med min mamma och min pappa, så jag känner mig lite seg. Trodde mig shoppa en del till mig själv men icke,  det jag köpte till mig själv var ett par benvärmare för halva priset, 25kr på HM, ja tack! Hittade inge annat roligt, tur var väl de egentligen. Jag fick dock ett par enkla svarta höga stövlar av mamma. Var väl en liten tidig julklapp, så de var väl snällt. Vi köper inte till varann längre. Vi köper till en person och vi alla drar en lott om vem vi ska köpa till. Tycker att det är ett ganska bra och lyckat koncept.

Nu ska jag ta och äta lite Never stop framför Robinson i mitt mysiga vardagsrum.



Kommentarer
» Sofia

Jodå, jag är redan lite piggare, men inte partypigg ;) Jag vill oxå ha sådär mysigt! Dags att tända lite ljus ..

2009-12-05 20:22:20
URL: http://laii.blogg.se/
» tobias

(min data hade glömt bort att godkänna massa kommentarer, därför jag inte svarade tidigare)



Ja, vad bra! det får vi hoppas :D

2009-12-07 08:39:57
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
» Sofia

Var inte orolig, jag sparar ett par stycken åt dig ;)

2009-12-07 18:50:01
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback