After Work

Nu sitter jag och tittar på min favorit dokumentär - Inlåst. Tyvärr är det sista avsnittet idag:( Missar just nu även EMA. Men jag får titta på alla de 100 repriser som Mtv brukar ha sen.
Idag har vi haft det väldigt lugnt på jobbet. Tiden gick för äckligt sakta mellan halv 3 och kl 18. Men vi stängde snabbt och hade då redan gjort klart alla och låst in allt. Jag ville gärna hinna hem till kl 19 då ett träningspass av Core skulle intas. Var länge sen jag tränade ett pass - igen. Så nu gjorde jag ett nytt försök. Kände dock inte att jag fick ut nått av passet. Det var lite för lugnt och kort. Så jag gick och gymmade i 50min extra, vilket tröttade ut mig lite mer. Men jag har haft spännings huvudvärk hela dagen, men det fick inte hindra mig idag. Har inte tränat på hela veckan, så jag var tvungen. Jag har inte känt något i svanken än heller, vilket gör mig förvånad men väldigt glad. Får hoppas det håller genom Puls 45 imorgon som jag tänkt träna. Det börjar redan kl 06.45, så det blir att gå upp med Putte 06.15 och sedan traska till Forever. Träningspasset är i 45min och slutar 07.30 och jag börjar jobba 08.45. Så jag hinner duscha och gå ut med Indra, sedan går racing bilen till Strängnäs.

Nu ska jag kolla klart på Inlåst, sen ska det nannas intill min älskling.

Thank you and good night!

Kommentarer
» Nadja

Du får ta och träna med mig nåndag!! =) saknar ju dig kram

2009-11-05 22:08:26
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback