All by myself...

Don´t wanna be, all by myself, Anymore! *sjunger*

Sitter här i mörkret med datorn i knät och tittar på So You Think You Can Dance. Indra vandrar mellan sovrummet och vardagsrummet. Putte han sover så sött. Vill gärna gå in och mysa ner mig brevid, men jag står inte ut med mina ben just nu. Jag tror att jag har något som kallas för RLS (Restless leggs), vilket gör att det krymer i benen helatiden, hela natten. Jag har haft såhär i flera år, ibland får jag det på dagarna och ibland bara på nätterna, men det är inget som sitter i 24h om dygnet, utan bara periodvis. Men jag får det ganska ofta. Det enda som hjälper när det blir så är att man spänner musklerna i benen så mycket att man blir helt slut eller att man får massage. Just nu har jag en period där det kommer så fort jag går och lägger mig. Det gör mig galen för jag kan inte sova, tror nog att Putte också sover lite sämre nu eftersom jag rumlar runt i sängen hela nätterna. Ska nog ta och köpa lite järntabletter som kan lindra det lite. Får hoppas det går över snart för denna gång. Annars vet jag någon som får massera mina ben lite mer på kvällarna ;-) 

Imorn får allmänheten börja vaccinera sig. Ska ni göra det?
Jag har äntligen bestämt mig för att ta sprutan. Vet inte om jag gillar de, men skulle inte gilla att få svinis heller. Det är bara gilla läget. Funderar iaf på om man ska ta sig till Pingvinen imorn redan och får det överstökat.

Nu ska jag njuta av lite roligt och härlig dans från Amerikat.

Thank you and Good night! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback