Bishop Arms

Idag har jag inte gjort så mycket. Försov mig lite imorse tyvärr, skulle i vanlig ordning träna Puls kvart i 7 med sällskap av Ida. Vi skulle mötas halv 7 utanför mig, men jag vaknade 06.33 och såg att Ida skickat ett litet "wake up" sms. Hon stod nedanför och väntade medans jag knappt fick upp ögonen. Men upp gick jag, sedan drog vi oss till Forever för 1 timmes gymmande. Det var riktigt skönt men var helt slut när vi var klara. Efter de skildes vi åt och jag vandrade hem och åt en väl behövlig frukost framför the Voice.
Ikväll ska jag, Putte och Danne ner för en god bit mat på Bishop Arms. De var ett tag sen vi var där. Det är Puttes favvo-mat-ställe, just för deras goda hamburgare. Men ikväll står det för min del mellan kycklingburgare eller nå kötträtt. Vilket fall som helst ska det bli mysigt att gå ut och äta. Man unnar sig det alldeles för lite.


 
Min älskade knähund.

Have a nice Friday night!


Kommentarer
» Sofia

Ja, och det värsta är att det där är bara halva min lista, haha ;) I kväll är det bara lugnt, har jobbar till sju och nu slinker det ner ett par cider medans jag latar mig i soffan. Själv då? Ska dricka vin med Linda imorn, du kanske oxå är på? Kram

2009-11-20 22:20:28
URL: http://laii.blogg.se/
» elena

Tessan jag har gjort det, slängde ut skiten på golvet och var tvungen att rensa upp allt men det är gjort och jag får väl tacka dig för insperationen. Är bara Judiths garderob kvar men det är en lätt mot mina :) Och vad söt den "lilla" krabaten är. Har en svag känsla av att judith och hon kan bli riktiga homies ;)

2009-11-20 22:52:07
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
» Nadja

Tur att du vaknade iaf! =)) Vi ses imorn kramis

2009-11-20 23:13:12
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
» Linda

Ja, precis hos Lacke. Sen vin med Fia om du vill va med då också :). Kram

2009-11-20 23:59:42
URL: http://lthorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback