Fredags mys

Sitter i morgonrock framför tvn och tittar på Oprah. Idag var jag uppe med tuppen som vanligt på fredagar. Mötte upp Ida halv 7 för att ta oss till träningen. Hon körde på i gymmet medans jag hoppade och studsade mig fram i Puls Forever i 45min. Direkt efter körde jag lite mer mage sedan begav vi oss därifrån. 
Väl hemma var det dax att dra ut Indra för en liten kiss-runda, som inte verkade uppskattas av den trötta hunden. När vi kom in igen hoppade jag snabbt in i duschen för att snabbt ta på mig morgonrocken och fixa en ordentligt god frukost. Pressade lite färsk apelsinjuice, gjorde ordning två julvört mackor med ost och gurka, det doftar så himla gott om Julvört. Gick in i v-rummet, tände lite ljus och njöt av min goda och välförtjänta frukost.


 

Idag ska det julpyntas här hemma. Hade tänkt göra det på söndag eftersom det är första advent, men jag gillar allt sken från julstjärnor och andra lampor/ljus, så jag vill njuta av det hela helgen. Ska åka förbi Rusta om en stund och köpa två nya Julstjärnor som ska hängas i v-rummet. Efter det ska jag träffa Nadja på stan. Ska spana på lite julklappar. 

Ikväll kommer min systerson Linus över till mig. Han ville så gärna sova här inatt, vilket han såklart får. Tiden går så himla fort, han är redan 12år och typ lika lång som mig. Helt sjukt. Förut kunde man sitta och kramas i soffan och mysa tillsammans, men nu känns han som en tonåring. Men det ska mysas iaf framför lite Idol ikväll, han har inget val :)


See you soon!  


Kommentarer
» MADICKEN

Vad mysigt =)

2009-11-27 10:37:43
URL: http://conler.blogg.se/
» Nadja

Mys att träffas idag, jag är klar till 14,00 så se till att vara på stan då! =)

2009-11-27 10:41:44
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
» tobias

jaha,haha då förstår jag.

det är lite konstigt för det var först för ett tag sen jag såg att hund kunde ha trosor på sig. eller att man liksom använde det. Lite roligt faktiskt..

2009-11-30 16:38:38
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback