It hurts again

Denna vecka har jag haft fullt upp från lunch till sen kväll. Dock inte av arbete på banken utan arbete hemma.
I måndags blev jag riktigt trött på att inte ha ordning i min/vår garderob här hemma. Visste inte längre vad jag hade för kläder och det var bara ren kaos där inne. Såg verkligen ut som en bomb smällt av och kläderna låg överallt i garderoben, det gick inte ens att komma in längre. Så jag började med att kasta ut Putte från garderoben, han skulle nu få flytta in i sovrummet. Han var dum som nämnde att han gärna kunde använda sig av garderoberna inne i sovrummet, då han inte står ut med alla mina kläder. Men inget hände.Därför tog jag saken i egna händer och överraskade honom. Nu har jag en relativt stor garde. för mig själv, det är en mini walking-closet. Me love! : )  Allt är organiserat i minsta detalj och det ska tilläggas att det tog mig 11h i måndags att göra detta, men då rensade jag alla kläder samt rensade i förrådet.
På tisdagen återstod det att städa hela lägenheten då garder. såg så fina och prydliga ut, då kan inte lägenheten se ut som skit. Så det dammades, rensades, organiserades, dammsögs, skurde golvet, allt detta på 8h. Fattar inte att jag orkade hålla på, men det var verkligen skönt när allt var klart. Igår vaknade jag med en jäkla träningsvärk på baksidan av låren, skönt men märkligt. Vet inte hur jag kunde få de, men all träningsvärk är välkommen i min kropp :) Dock kom en annan värk i kroppen som inte är den minsta välkommen, svanken. Har känt värk och stelnad där sen i tisdags natt och den sitter i. Vet inte vad det är för fel. Men jag gick och körde ett träningspass på gymmet igår med Ida, var trevligt att se henne igen. Var länge sen sist.

Nu har jag fått väldigt trevlig sällskap av Mickan, ska ta och gosa lite med henne coh titta på tv. På återseende.

Bye


Kommentarer
» Nadja

Hoppas att de blir bättre i svanken, jag är inte säker än på om jag kör puls imorn eller om jag ska köra yoga på kvällen..beror på när noak kan sluta.. men jag hör av mig!

2009-11-19 15:35:07
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
» elena

Duktiga du! Du kan gärna få komma över och rensa våra garderober också, tro mig det behövs ;)

2009-11-19 19:47:56
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
» Linda

Ja, det ska bli riktigt skönt. Är trött på allt farande fram och tillbaka. :) Får se om vi vågar beställa byrån, så svårt att veta hur den kommer se ut i verkligheten, men hittar vi ingen annan får det bli så. Vi ses imorgon va? Kram

2009-11-20 13:43:17
URL: http://lthorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback