Monday...

Finns inte så mycket att säga om denna mörka, tråkiga, höstiga, ensamma Måndag. Idag har det inte gjorts något. Plockat lite smått här hemma och varit ute med vovva min. Har inte träffat Putte sen tidigt imorse, han är nämligen i garaget och fixar hela kvällen. Så jag sitter bara och väntar på att klockan ska bli runt 7 så jag kan ta på mig träningskläderna, för att möte upp brudarna och sedan köra lite Box. Ska bli spännande och se om man ens orkar slå och sparka. Vet att jag kommer bli ett flåsande monster, så watch out Fia!

Trots denna tråkiga Måndag har jag haft en toppen helg. Fredagen bestod av träning samt att min systerson Linus sov över och vi myste framför Idol. Säger bara Erik!!! He rules!
Lördagen bestod av underbar träning igen i form av Body Pump med brudarna. Det var toppen och jag har haft träningsvärk i rumpan, av alla ställen, sen dess =) Efter träning, bilåkande, så begav jag mig ner mot staden för att vandra runt i affärerna med underbaraste Fia. Vi besökte systemet för att inhandla lite vin till kvällen och sedan blev det lite mat och en massa snack. Vi bestämde oss för att sitta hemma hos mig och ta ett glas vin eller två, snacka lite skit och sedan köra lite Guitar Hero. Du var inte så urusel som du sa Fia, det gick en stund iaf =) 
Vi satt här hemma bland en massa tända ljus och hade det väldigt trevligt. Frammåt kl 1 kom vi på den ljusa idéen att gå ut på krogen. Vi begav oss till Harrys som visade sig vara proppade med folk och vi hade skit kul. Tack för en lyckad kväll gums.

Idag har jag beställt ett jätte fint armband från en super trevlig tjej som gör egna smycken - Evelina heter hon och hennes företag heter JOY - Din lycka är min lycka. Gå in på Facebook och titta på hennes smycken och bli ett fan.



Auf wiedersehen!

Kommentarer
» Linda

När mitt friskiskort gått ut vill jag oxå hänga med er på Forever, så skoj att vara flera stycken som tränar. Så nu får ni hålla igång till februari :).



Vad mysigt med vin och harrys, skulle va skoj med en tjejkväll igen snart! Vad sägs?!

2009-11-30 18:33:50
URL: http://lthorsell.blogg.se/
» tobias

haha, ja de är ju as smart ju!

stackarn.. men hon kanske hade skämts mer om han läckt i soffan?

2009-11-30 18:51:39
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
» Linda

ja, jag förstår att det är roligt. Jag ska kolla över min ekonomi efter årsskiftet ose om jag kan komma igång direkt. Ska kolla upp om jag kan prova på nån gång också innan..Det kunde man va?



Kram

2009-12-01 17:27:29
URL: http://lthorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback