Waiting...

for my man to come home.

Sitter här hemma och fryser i väntan på att älsklingen ska komma hem. Ska åka över till hans farmor och hälsa på, ska bli mysigt.
Idag har inte varit någon direkt fartfylld dag. Jag och gumman gick ut på en timmes promenad med härlig musik i lurarna. Alltid lika skönt med promenader till ljudet av musik. 

Nu känner jag mig lite seg, trött och frusen. Indra hon ligger helt utlagen. Hon är väldigt trött idag då hon inte mådde så bra inatt. Hon hostade och frustade en hel del. Strax efter kl 1 inatt gick jag upp med henne, för att få henne att dricka vatten. Men de ville hon inte. Hon fortsatte hosta, slicka sig runt munnen och magen rumlade runt. Hon såg så hjälplös ut sötnosen. Jag hällde upp lite mat för att se om hon var hungrig, fast hon fått sin matranson för dagen, så gick hon och åt upp allt ändå. Sen drack hon lite vatten och gick till sängs. Hon fortsatte hosta en stund, men det lugnade ner sig efter ett tag. Så varken hon eller jag har sovit så bra inatt.

Ska nog ta en 10min powernap innan gubben kommer hem, för efter fikat hos hans farmor, ska det tränas med Ida.

See you later!

Kommentarer
» Nadja

Hur har du känt dig i kroppen efter bodypumpen? Är du på en ny runda på lördag? =) Om du har tråkigt imorn så ska ja käka lunch me min far kl 13 sen gå en runda på stan så hojta till om du är på samma breddgrad KRAMIS

2009-11-26 23:39:08
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback