Training day

Dagen börjar lida mot sitt slut, vad har dagen erbjudit?! Träning, that´s it!
Indra och jag har slöat, varit ute och gått, gymmat i ca 1,5h, sjungit i duschen, betalat räkningar, ätit kinamat *mums* och slöat lite till. Tänkte jag skulle ha våldgästat någon efter gymmet, men Putte tog bilen efter jobbet för att åka till Katrineholm för att köpa en Crossbuss. Så jag orkade inte gå över till någon idag. Så nu väntar jag på att kärleken ska komma hem så vi alla kan mysa framför tvn.

Imorgon ska det arbetas *roligt*. Men dagen ska börja med att jag går upp med Putte, äta frukost, gå till gymmet och träna i 1h, sen gå hem, duscha, gå ut med Indra och sedan gå till jobbet. Det är kortdag på banken imorgon pga att det är röd dag på lördag så arbetstiderna imorgon är inte att klaga över 8.45 till 13.30 : ) Får se hur det går att träna så tidigt på morgonen, för vad jag vet har aldrig min kropp vistats i någon form av träningslokal frivilligt innan klockan 9 på morgonen förut. Möjligtvis när man gick i skolan och dagarna började med gympa, men som sagt, inte frivilligt.
Efter jobbet ska jag hem till Indra, vänta på att Putte slutar jobbet och därefter köpa något fint till hans mamma som fyllde i tisdags. På kvällen ska vi hem till henne för en god middag och trevligt sällskap.

This is it for today, tomorrow is a new day!

Bye!

Kommentarer
» elena

Åh vad kul en ny sida att glutta på :P



Det är bara bra med oss, med er? vore jätte trevligt att ses snart var allt för länge sedan. / E

2009-10-29 21:46:22
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback