Seeeeeeg torsdag!!!

Idag har varit den segaste på länge, kan bero på att jag inte mår helt 100%. Känner mig hängig, ont i kroppen, på G att få ont i halsen och ont i nacken. Jag har sovit tok mycket idag, så de är kanske därför jag känner mig hängig?

Jag skulle ha pluggat en massa idag var tanken (placeringsrådgivning), men eftersom jag varit så hängig har det inte varit någon idé. Så jag får köra hårt imorn efter att jag besiktat Elsas bil, samt skjutsat henne till frisören och banken. Vore trevligt med ett träningspass imorn också eftersom det inte blev nått idag. Men de beror helt på hur man mår.

Jag ska förresten kanske på klädbytardag imorn, om man hinner. Det ska vara i Folkhögskolan här i stan och pågår imorn och på lördag. Då ska man ta med sig 1-5 plagg som man sen kan byta in till något annat plagg. Inte riktigt min grej men har aldrig varit på nå liknande förut.

Nu ska jag ta och titta på hockeymatchen mellan Djurgårn - HV71 på kanal 5.

Hoppas ni haft en bra dag i detta förvirrande tråk väder.

See you soon!

 





Kommentarer
» elena

Åh snutten vad fin hon är! :)

hoppas du har blivit frisk vän. annars, krya på dig! :D

2010-04-27 22:05:00
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback