SOOOL!

Det är onsdag och strålande SOL! Det kan inte bli så mycket bättre än sådär. Idag har jag ingen stor agenda förutom att ta en tur på stan och kanske TP. Känner för att fönster shoppa lite. Sedan ska det dansas med min kära vän Nadja, det är vår dans-onsdag och det är Funky.

Igår var vi en sväng till en annan del av Köping för att hälsa på vår älskade vän Robin, som vi inte träffat sen juldagen. Hade har både hunnit vara i Tokyo 2v samt blivit sambo, vilket vi tycker är super roligt. Väl framme hos dom så började vi med att höra om Tokyo vistelsen och titta på över 800 bilder, vilket tog ca 1h att gå igenom. Vilken stad! Vi hann tyvärr inte vara där så länge då Putte började nytt jobb igår, så vi åkte hem redan tjugo i 9, men dom 3h vi var där bara flög förbi. Så vi har bestämt oss för att ses en helg här fram över. Robins sambo Rosanna vill gärna komma till E-tuna för att se vår lilla stad (inte mycket att se, men mer än Köping ;) Hon har nämligen flyttat från Varberg. Så vi får se vad vi hittar på, om vi kanske styr ihop nå roligt över Valborg kanske?!

Nej nu ska jag ta och dra upp min lilla sömntuta till hund för att gå ut och gå.


See you later my friends. Go out and feel the sunlight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback