Fredag --> början av en underbar semester

Dagens vill ha:  Ett glas rosé
Dagens klädsel:  En lilarutig skjort-klänning + svarta leggings
Dagens frisyr:  Lite halvslarvigt och vågigt
Dagens låt:  Waka, waka med Shakira
Dagens planer:  Ingen aning, ett glas rosé på min eller din balkong för att fira min semester?!
Dagens saknad:  Min Putte som jag glömde ge en puss imorse.
Dagens dummaste:  En man som försökte kränga cyklar till mig
Dagens misslyckande:  Att fokusera på arbetet istället för semestern :)
Dagens drog:  Coca Cola
Dagens köp:  Nothing yet...
Dagens godis:  Marabou Co-Co
Dagens humör:  Happy like a dolphin
Dagens citat:  Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. / Samuel Baulder
Dagens roligaste:  Att gå på semester!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback