Äntligen!!!!

Idag har det återigen varit en lugn dag. Just nu som kanske alla vet är det vinter OS, vilket jag följer så gott det går. Jag verkligen njuter av att titta på det, Putte likaså. Så man sover lite tokigt numer, vilket gör att man är lite seg och trött på dagarna. Men idag märkte jag mer tydligt att det tar på kroppen att vara uppe sent på nätterna för att följa OS. Var hem till Puttes farmor idag på fika, där jag blev jätte trött och höll på att somna. Sen så skulle det tränas idag (vilket jag gjorde), men hade inte Nadja smsat mig innan, hade jag nog somnat och missat träningen. Så tack Nadja för att du "drog" upp mig ur soffan.

När jag kom hem möttes jag av en väldigt glad Putte som kom med ett brev i handen, i detta brev fanns något som vi länge väntat på. Vi har önskat länge att våra lägenheter ska ombildas till bosdasrätter, vilket kanske blir verklighet nu =) Vi har fått brev om intresse av att köpa vår lägenhet (vilket vi är och hoppas alla andra i huset är), men det kommer hållas ett informationsmöte om 1,5v där dom kommer att gå igenom alla för och nackdelar att det ombildas till bostadsrätter och en bostadsförening. Jag ser bara positivt på detta och hoppas att fler gör det. Det var ju ca 1 till 2år sen dom gjorde en liknande sak på Södra Bangårdsgatan, där en av mina vänner bor, allt verkade gå jätte bra med ombildningen. Så nu väntar vi spänt på informationsmötet där vi får mer information om det. Spännande spännande! =)

Håll tummarna för oss att det går vägen!

På lördag vill jag påminna om mitt smyckesparty som Evelina från Joysmycken.se kommer att hålla. Det kommer bli en super trevlig tjejkväll med vackra smycken och Melodifestivalen. Hoppas ni kommer!

Nu ska jag fortsätta titta på OS och dricka en varma koppen.


I´ll see you later!

Kommentarer
» elena

haha bakifrån och från ena sidan ser hon ut som dom andra barnen men lite fjun och toffsar här och var :P Usch börjar gråta nästan bara jag tänker på det.. haha

2010-02-22 22:07:35
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
» elena

Tack :) är verkligen jätte nöjd och längtar tills det är dags igen så att den blir helt klar.

Gjorde två till, dom två stora längst bak och hade tre innan så det är fem stycken nu. :) Och den ska vadnra ner på låret med en stor blomma till och en liten fjäril i färg som avslut :) men som sagt måste också spara lite till för att ha råd, så då kan vi ta varandra i handen och gå och fixa våra blommor. skulle passa dig som handen i handsken :D

2010-02-24 17:43:27
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback