Beautiful Sunday...

Vackra vinterdag. Idag åkte jag och Indra ut till klockasjön för att titta på när ett gäng grabbar åkte enduro på sjön. Det var kallt men mysigt. Vi grillade, drack varm choklad och snackade lite i kylan. Var inte där allt för länge då Indra frös.  Så nu sitter vi hemma i soffan och myser framför tvn.
Imorgon ska det arbetas på kontoret i stan, ska bli roligt. Blir ett par timmars arbete på tisdag ockå men vi stänger tidigare då det är trettondan på onsdag. Efter de hoppas jag på en fika med underbara Nadja om hon kan och hinner. Var ju nästan 2v sen vi sågs nu :(
Denna vecka kommer även träning att stå på schemat, minst 4ggr denna vecka ska det bli. Har inte tränat nått sen julas vilket känns onaturligt efter att man tränat minst 3 till 4ggr i veckan i ett par månader innan de. Men nu är det dax att komma igång igen och å va jag har längtat. Mitt älskade Forever - Here I Come!

Nu ska jag lägga mig under filten och mysa lite.
God fortsättning mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback