Lördag 24/7 = höstväder! Denna dag har ...

Lördag 24/7 = höstväder! Denna dag har absolut inte haft något vettigt innehåll överhuvudtaget. Jag har legat i min sköna säng framför tvn och bara vilat. Har varit en sömnlös vegna pga urinvägsinfektion. Igår och idag på dan har varit värsta dagarna. Men idag har jag hinkat i mig en citron (som jag inte är så förtjust i). Så det har lindrat lite. Var och hyrde Alice i underlandet tidigare, då det var så tråkigt väder. Så när min älskade äntligen kom hem efter att varit borta en vecka, ville jag ha mys framför filmen. Men efter 20min in i filmen tröttnade gubben och ville se annat. Så jag får försöka titta klart på filmen imorn innan den ska lämnas in och jag istället ska hyra Shutterisland (tror jag det stavas?!) En ny film med Leonardo Di Caprio. Nu ligger jag och zappar mellan 4an - Men in black II och slimmed down celebs på mtv. Mina sötnosar sover redan och jag är rastlös. Är så dans sugen, var evigheter sen. Skulle på fest ikväll men blev inställt. Men med tanke på vädret gör det mig inget egentligen, är rena rama hösten utan för min dörr - Burr! Nu blir det mer tv-tittande. Tessan - Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback