Haha vad är oddsen. Fick nyss ett samtal...

Haha vad är oddsen. Fick nyss ett samtal från ett nr jag ej kände igen. Det var en man på andra sidan som inte presenterade sig och lät väldigt konstig på rösten. Trodde nån drev med mig. Han frågade om jag tappat min plånbok och vart i sånt fall. Jag blev super nervös, att jag tappat min stora plånbok med alla kort och massa andra viktiga saker i. Men den låg kvar i väskan. Då kom jag på att jag tappade en brun liten skinnplånbok med allt i för 2år sen. Jag hade den kvällen precis bytt från en gammal plånbok till den här fina äkta skinn "korthållaren" som hade plats för alla kort och jag hade köpt den på min första resa till Gotland. Så jag bara älskade den. Men jag fick endast ha den en kväll och dumma jag tappade min plånbok för första gången nånsinn. Men iaf, jag hade tappat den någonstans mellan stan och Rinmansparken. Den här snubben hade fått den på kroken när han fiskade vid reningsverket sa han. Då måste nån ha hittat den och kastat den i ån. Alla korten satt i men var förstörda, förutom mitt körkort. Fotot jag hade på P var också helt okej. Haha det är ju helt sjuk - Vad är oddsen för detta?! Tyckte det var förbaskat komiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback