Har nu suttit ute i mitt älskade Kvicksund...

img_0431 (MMS)

Har nu suttit ute i mitt älskade Kvicksund hos min andra familj Ph, Per och Nette, men även brorsan och pappa hat varit med. Vi har myst i solen, pratat en massa i 4,5h, blivit bjudna på grillat, druckit rosé ätit efterrätt bestående av glass jordgubbar och björnbär. Nu ska vi runda av den bästa kvällen på länge släppa av grabbarna på stan och sen röra oss hemmåt.  Vi har ju trots allt arbete imorn. Har varit en helt underbar kväll, vill inte att den tar slut. Ph åker tyvärr tillbaka till Kosovo imorn, sen ses vi inte igen förrän i augusti. Men då har jag semester :) Då har vi redan planerat en sväng till Sthlm - längtar! Nej nu ska vi åka hem. Hoppas ni haft en lika bra kväll som jag. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback