Här sitter man på ballen rakt i solgasset ...

img_0352 (MMS)

Här sitter man på ballen rakt i solgasset och lapar sol till Max! Indra hon joinar mig i solmyset. Hon har lite försprång då hon låg på balkongen redan när jag kom hem och hade så gjort ett tag. Hon är inte som alla andra hundar. Denna lilla sötnos hon ligger och tok pressar i solen varje chans hon får. Jag fixar lite skuggområde här på balkongen med hjälp av en badhandduk, men då flyttar hon på sig ändå. Hon vill grillas, är hon kanske självmordsbenägen?


Kommentarer
» elena

Inte själmordbenägen men hon har säkerligen lite "blackblood" i sig och vi som är såna hoppar skuggan och njuter av solen. Judith är likadan ;)

2010-06-02 19:19:06
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
» Anonym

Här har vi någon som bara njuter när en annan är bort rest. Längtar tills jag får komma hem och mysa med dig. Älskar dig

2010-06-02 20:38:57
» Putte

Här har vi någon som bara njuter när en annan är bort rest. Längtar tills jag får komma hem och mysa med dig. Älskar dig

2010-06-02 20:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback