Hoppas alla haft en super bra midsommar. S...

img_0461 (MMS)

Hoppas alla haft en super bra midsommar. Själv blev min toppen. Var hemma hos mamma på middag, därefter bra det av till djurgårn för att möta upp några vänner till P och många därtill.  Efter ett tag slöt även finaste Elena och Tida upp. Där blev det en massa rosé dricka, brännboll, kubb och några andra lekar. Var väldigt roligt och självklart vann mitt lag ;-) När myggen började inta parken bar det av på fest. Powerpuff pinglorna intog såklart "dansgolvet" och skakade våra lurviga. Var hur kul som helst, vi röjde på och matade en massa gamla godingar tills tjejen som bodde i lgh ville gå och lägga sig och vi var dom ända kvar, vad klockan var är okänt? :) Men kul hade vi. Tack alla inblandade för en väldigt rolig kväll  Idag har det varit hur underbart som helst. Har solat för första gången i år. Blev dock endast nån timme, men jag var lycklig ändå. Har hunnit med en sväng till TP men hittade inte ett jota. Så nu sitter jag i bikini på ballen och ska läsa lite jobbstuff, passar på nu när P är iväg för att fiska. Får lite alone-for-myself-time. Jo jag måste även berätta om att min älskade kusin Marianne fick en liten flicka på midsommarafton. En frisk och otroligt fin liten Annika. Synd att hon bor så långt bort och att det dröjer några månader innan man får hålla henne, men den som väntar på nått gott... Är iaf så otroligt glad för den lille nykomlingen i familjen. Nu får man hålla sig ända till januari då man blir faster :)  Have a very nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback