Nu är jag riktigt trött! Efter min super g...

Nu är jag riktigt trött! Efter min super goda middag som bestod av fullkornsris, kyckling, kokosmjölk (light), wookgrönsaker och greencurry, så har jag fixat mina naglar i ca 2h framför tvn. Gjorde ordning dom till tjejkvällen i lördags, men dom blev inte alls bra och sen slog jag av en nagel idag. Så nu har jag fixat nya fina naglar :) För övrig så åkte min älskade iväg på utbildning halv 5 imorse och kommer inte hem förrän på fredag. Saknar honom redan :( Så för att lindra saknaden tog jag en sväng till TP efter jobbet och köpte en ny nack-kudde, som ska invigas nu. Natti natt! Sleep tight and sweet dreams.


Kommentarer
» Nadja

Duktig du är som pillar med naglarna! =) Hur länge jobbar du på torsdag/imorgon? Tänkte om vi skulle ses då kram

2010-06-02 09:23:48
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
» elena

Tack för i lördags vännen :)

och du du får gärna komma över och pilla på mina naglar med i timmar om du vill, nemas problemas ;)

2010-06-02 10:15:39
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback