Sol, sol, strålande sol

Jag sitter här på jobbet och det är ovanligt lugnt, kan det bero på det fina vädret?
Jag sitter iaf och längtar efter att få gå ut i detta härliga solsken med solbrillor på. Men jag får dock vänta till kl 16.
Det är så underbart att vakna på mornarna och se att solen reflekterar i snön som ligger på taken. Man vaknar med en sån energi och man studsar upp ur sängen.
Som imorse t.ex. hoppade jag upp, började först plocka ur diskmaskinen, lagade sedan fullkornshavregrynsgröt och medans jag väntade fyllde jag på diskmaskinen. Sedan njöt jag en stund av min frukost framför the Voice på femman och när man hade ätit klart gick jag tillbaka till köket och diskade de som inte fick plats i maskinen.
Så bara av lite sol fick jag massor med energi och massa städglädje.

För övrigt har min goaste lilla vovve blivit skengravid igen. Hon är väldigt låg och trött hemma. Vill gärna ligga på en eller ligga själv i sin säng. Men så fort vi går ut, då får hon energi beror nog mest på solen.
Hon älskar solsken, sådan matte sådan hund =)

Nu ska jag uppdatera mitt arbetshuvud lite innan lunch, får passa på när det är lugnt på kontoret.
See you later my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback