3 days left to...

the big Sex And The City - Girls Night Out kvällen *Wihoo*

Jag har nästa längtat ihjäl mig till den här kvällen.
Men nu börjar jag få smått panik över vad man ska ha på sig?!
Vad ska man ha på fötterna?
Hur ska jag ha håret?

Nu önskar jag att man var lite tät så man kunde anställa en Personal shopper, en frisör och en makeup artist.
Det hade blivit så mycket lättare då.
Som jag sagt tidigare i inlägg att när nått väl händer, vill jag vara helt Outstanding!
Man vill känna sig riktigt snygg så man t.o.m fastnar på foto ;-) 
Att man bara känner sig "Top-of-the-world"!

Haha får det nästan att låta lite dramatiskt och överdrivet ;-)
Men jag tycker det är så kul att något riktigt roligt händer i stan för oss tjejer.
Där vi får känna oss speciella och utvalda.

Jag får helt enkel ta och bolla mina funderingar med min "date-för-kvällen" Fia.
Hon är nog lika förvirrad som jag :-)

Ska man kanske anamma den person man liknar i SATC?
Men vem är man lik?!
Kanske inte var någon bright idé. För det är ändå svårt att hitta en riktigt fin klänning här i stan.


Om man kanske skulle ta och göra någon nytta nu då innan man tar tåget hem.
Jag återkommer till mina frågetecken när jag löst en av dom.

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback