Host, harkel och host

Så ser min dag ut på ett ungefär, förutom arbete då såklart. Jag har nog hostat sönder mina lungor under natten och dagen. Jag har så ont i bröstet idag, har inte fått mycket till sömn i natt heller. Det är konstigt att jag inte somnat på jobbet än, så lite som jag sovit både förra veckan och den här. Har inte lyckats somna innan kl 00 någon kväll denna vecka, fast jag är så trött. När jag väl somnat vaknar jag helatiden av mina hostningar. För övrigt har jag varit ganska pigg ändå. Jag kämpar på och dricker en massa Vitamin Well - Defence, riktigt gott. Blir så himla torr i halsen av allt pratande med kunderna, så de framkallar en del hostande de också, så jag behöver dricka mycket nu.


Sen så har jag ivrigt letat klänningar på nätet och hittat en väldigt fin klänning på en lite "budget"-kläd sida, Bonprix. Får se hur jag gör om jag klickar hem den eller om man hittar nått ännu finare. Vad tycker ni om den?

Nu ska jag nog ta och utnyttja min arbetstid till att plugga lite, nu när det är så lugnt. Å sen så stänger vi inte förrän kl 6 ikväll, så ikväll kommer jag hem kl 20 om inte tåget är försenat idag igen.


See you later!

 


Kommentarer
» Nadja

Den var ju superfin! =)

2010-05-20 17:42:57
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback