I-lands problem

Vad ska man ha på sig nästa helg på Sex and the City kvällen, å vad ska man göra med håret?
Ska man ha en fin klänning eller en party klänning?
Ska man ha lockigt, vågigt eller rakt hår?

Ni förstår alltså mitt i-lands problem. Varför jag håller på att spana i det redan nu, är om man ska beställa nån snygg klänning på nätet eller?! Har ingen direkt snygg-party-fin klänning. Skulle gärna vilja ha det såhär till sommarn.
Har iaf suttit och tittat runt på  Nelly.se, Bubbelroom.com, Asos.com samt Ginatricot.se, men inte hittat någon som jag känner "Wow, den där måste jag ha!" När något speciellt väl händer, vill man ju gärna klä upp sig lite extra eller göra sig så snygg som möjligt, iaf jag. Så när väl kvällen är och man är till piffad från topp till tå, då känner man sig extra snygg och har lite mer självförtroende. Den känslan älskar jag. När man känner sig lite speciell, om ni förstår vad jag menar?!

Jag får helt enkelt leta vidare med ljus och lykta i förhoppning att hitta en perfekt klänning till kvällen samt perfekta frisyren och sminket.

Whish me luck!

Kommentarer
» Nadja

Gina har hur mkt fint som helst :-)



Vi var i eskilsparken så de var en bit bort hihi

2010-05-19 15:51:50
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback