JAG VANN!!! =)

Jag satt nyss och skulle visa Evelina inbjudan till den omtalade Girls night out kvällen som hålls för 100 special inbjudna tjejer + en vän, och jag var en av de lyckliga som fick en inbjudan. Men sen såg jag att, på en av tjejerna som är med och håller i denna roliga tjejkväll och som även kommer visa upp sin konst och egen designade kläder, hade en tävling där man kunde vinna en biljett till kvällen. Så självklart var jag med och tävlad, men visste inte när den skulle vara slut. Men iaf så gick jag in på hennes blogg Ckrets (blogg.ckrets.se) och fick då se att tävlingen var avslutad. Så jag tittade lite på bilderna som visade små pappersbitar med namn, jag såg inte mitt namn direkt, men under bilderna hade hon skrivit vinnarna:

Första person jag drar som vinner är….

Jonna Grundström

Andra vinnaren blir….

Fröken Permert

och sist men inte minst….

Tessan Tingelsson


Oj vilket glädjetjut det kom från mig då. Vinner aldrig något när man väl är med och tävlar i något, men denna gång var det min tur - Plötsligt händer det!
Så nu kommer jag få avnjuta denna underbara kväll helt Gratis! Vilket verkligen behövs just för att jag började nytt jobb förra veckan och det tar lite tid att komma igen ekonomiskt. Nu ska det bara planeras vad man ska ha för glamurös klänning samt skor, som passar denna Sex and the city - Girls night out kväll.
Ska bli så roligt att sötaste Sofia följer med och delar denna oförglömliga kväll.

Här bjuder jag på en fin bild på inbjudan där det står vad denna kväll kommer att innehålla:



Här är den vinnande bilden =)




Nu ska jag ut med min lilla tös sen blir det en god natts sömn.

Thank you and good night!


Kommentarer
» Nadja

Ooo fyfan va fusk! =)

2010-05-17 23:12:59
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
» Nadja

Hade ju varit superkul men allt händer samma dag.. Noaks pappa gifter sig och min kusin fyller 25! Blir såklart Köpenhamn och giftermål men annars hade jag varit på ;-)

2010-05-18 10:20:56
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback