SJ kan dra åt *piiiiip* - Varning för starka ord

Jag känner ett lyckoruset genom hela kroppen - NOT!
Varje dag innan vi går mot tåget så kollar vi trafikinfot på SJ hemsida, för att se att tåget inte är
försenat, som alla vet är vanligare än att det kommer i tid. Sagt och gjort så ser vi att tåget som
annars ska gå 17.13 helt plötsligt går 17.40. Tåghelvetet har för fan varit försenat varje kväll förra veckan,
var av den ena har vi reklamerat. Men jag skiter i pengarna jag vill för fan bara komma hem, min tid är viktigare!

Jag blir så jävla arg och man står helt maktlös. Man får helt enkelt vänta. Kan inte dom där jävla politikerna sätta lite press på SJ och se till att ordna detta nu för det är INTE okej. Det verkar inte bli någon förbättring.
På vintern kan jag förstå att det är lite förseningar pga vädret osv och att tekniken kanske strular ibland.
Men inte fan hela jävla tiden även på sommarn. Om tåget är försenat 20min då kan man göra en reklamation, men när dom är försenade 10-15min varje dag, det borde inte heller vara okej. Det blir ganska mycket tid tillslut eftersom det är såhär jämt!

Skärpningen nu SJ, ta för fan ert ansvar och visa att ni bryr er och vill förbättra skiten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback