Trött, tröttare, tröttast

Jag är som sagt väldigt trött. Om man såg mig nu skulle ni nog säga att bara du går och lägger dig kommer du somna, men icke, kan inte somna så fort. Istället ligger jag bara och vänder och vrider, när man väl somnat vaknar jag på natten. Imorse lyckades jag försova mig, men hann som tur var till jobbet ändå, vilket var väldigt skönt. Inte nog med väldigt få sovtimmar har min oändliga sjukdom förvandlats till förkylning och nack/huvudvärk. Jag skulle ge vad som helst bara för att komma igång med träningen, för min kropp värker när jag inte fått träna. Förr tänkte jag inte på de och stod ut med värken, men efter att ha börjat träna och märkt att min kropp känns bättre med träning. Jag blir tokig på min rygg och nackvärk. Nu är detta min 3dje vecka utan träning och jag vill inget annat än att bli frisk.

Denna vecka har jag iaf börjat arbeta på Handelsbanken i Flen. Flen kommer du tänka, men det är alltid bäst att börja på ett mindre kontor just för att man får mycket bredare kompetens och mer möjligheter än på ett större. Så de kan faktiskt inte bli så mycket bättre just nu. I måndags så satt vi mest och gick igenom allt från system, rutiner, papper, konton m.m. På tisdagen började jag med att plugga lite, men efter lunchen så började jag ta lite kunder för att lära mig kassan först och främst. Deras system är inte alls lika som dom man är van vid, men det är bara att nöta lite så sitter det snart. Då minsann kan jag ta mig an alla kunder som kommer bli mina :)
Jag har väldigt bra och trevliga arbetskamrater, vi kommer väldigt bra överrens. Nästa vecka är vi en man kort men de kommer gå så bra så.

För övrigt kan jag meddela att Lady Gaga konserten i fredags var GRYM!!! Hon vet verkligen hur man underhåller en publik/fans och musiken var så jäkla bra. Jag älskade verkligen varje låt, just för att dom bjöd så mycket på scenen helatiden. Får ni chansen att se henne, ta den!

Nej nu har jag skrivit av mig lite, ska fortsätta titta på Grey´s (som tyvärr spårat ur lite) därefter ska det tittas på tragiska B-kändisar i Celebrity rehad på kanal 5.

Ha det bäst mina vänner!

Over and Out


Kommentarer
» Nadja

Förstår att du är trött gumman.. Sjukdom och nytt jobb dessutom! Men heja dig du är så duktig kram

2010-05-13 00:32:33
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback