You are my sunshine, my only sunshine, you make me happy...

Inatt har det varit samma visa, hostat mig genom hela natten.
Imorse när klockan ringde upptäckte jag att jag dragit på mig en snorig näsa också.
Livet är full av överraskningar mån tro!
Får se vad annars dagen har att bjuda på utöver arbete.
Det är ju så himla fint väder och det är så varmt här inne på kontoret.
Vore gott med en grillning ikväll i solskenet, någon mer som är sugen? B-)

Känner mig ganska trött idag, vore väldigt skönt att åka en en timme tidigare idag.
Får se hur det ser ut på kundfronten efter lunchen om man skulle ta tåget 15.13 istället?!

Vad händer annars ihelgen?
Någon som ska hitta på något roligt som dom kan dela med sig av?
Eller har ni förslag på vad man skulle kunna hitt på?
Om solen skiner vore det mysigt med en tur på hojjen ut till Kvickan eller Sumpan.


Nu ska jag ta och få i mig lite lunch!

Have a nice day in the sun my friends







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback