Mid Week

Idag är det onsdag, men det känns som en torsdag i hela kroppen. Vilket är märkligt!
Vi har haft revision hos oss på kontoret i 3 dagar, som gått igenom allt vi gör och kontrollerat att vi gör rätt.
Så det är väl kanske därför dagarna känns lite i obalans.

Varken igår eller i måndags hann jag inte med någon träning, vilket känts skit tråkigt. Men idag måste jag köra oavsett om de blir 40 min eller 1h. Jag brukar dansa Lollos Arobic dans idag, vilket jag sett fram emot en massa, men jag hinner inte idag. Sen var jag lite sugen på att köra Zumban ikväll, då Norberto är och gästspelar på Forever igen, men jag hinner inte med det heller dessvärre. Så jag får nöja mig med att köra på gymmet och premiär testa mina handskar och sportarmbandet till min iPhone :)

Först och främst ska jag till veterinärn idag efter jobbet och klippa Indras klor. Håller tummarna för att det ska gå bättre denna gång. Sist vi var dit var Indra jätte nervös. Redan utanför mottagningen så var hon lite stissig och vägrade gå in. Vilket jag inte förstod alls, då hon annars bara knatat in utan problem. Men hon var tok nervös och drog sig mot ytterdörren. När vi väl kom in på rummet så sa även personalen att dom inte kände igen henne och frågade om nått hänt. Var på jag sa att inget har hänt och när vi var ute och gick var det inga problem, förrän vi närmade oss mottagningen, då total vägrade hon och visade hennes nervositet. Så vi fick kämpa en bra stund för att få henne lugn och därefter klippa klorna när hon satt på golvet. Var riktigt jobbig att se henne sådär, mitt lilla hjärta. Men idag kommer det säkert gå mycket bättre, då hon förhoppningvis endast hade en jobbig dag sist.

Efter träningen ikväll hoppas att vi kan gå på GUIF matchen som börjar kl 20.10. Nu när det är slutspel är det extra spännande. Så förhoppningsvis hinner P hem i tid, samt att vi får tag på biljetter till kvällens match. Hejja GUIF!


Ha en underbar kväll kära ni!


Kommentarer
» Nadja

Oh vilken tur jag har då! Jag som missa Zumban i söndags kan alltså ta igen de idag, yey! Synd att du inte kan =(

2011-04-13 14:12:18
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
» Andrea

Lycka till på träningen och kör hårt! ;) det lär gå smort med nya handskar och allt =D

2011-04-13 18:12:58
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback