Mitten på veckan

Nu har jag varit väldigt seg på att skriva här, men det beror på att jaghelt enkelt inte haft någon tid.
Vi har passerat Påsk helgen och den mer eller mindre bara sa *svisch*

Kan sammanfatta min helg på detta korta vis:
Torsdag: Gillkväll hos Erik och Sarah. Det blev en mysig kväll med barnskrik och prata gamla minnen.
Fredag: Träna Bodypump på morgonen - lovely! Förferre hos med med de fantastiska systrarna och goda maten från ChopChop. Vidare till Lokomotivet för Hoffmaestro!
Lördag: Slappade i solen mest hela dagen. La min tid och energi på min älskade vovve. Kvällen bestod av filmmys.
Söndag: Solade fram till eftermiddagen. Sedan sällskapade jag med fam. R ner till stan för att kolla på årets första cruising, som P skulle delta i. Men det blev en låååång väntan innan han äntligen döck upp med bilen, så jag äntligen kunde åka med på en tur. Efter detta begav vi oss ut till hans pappa för en grillkväll.
Måndag: Bestod återigen av sol, sol och ChopChop :) Men resten av dagen tillägnades boken.

Igår hann jag varken med träning eller nå annat vettigt, då det bjöds på mat hos Eva. Sedan skulle det fotas lite för att skicka till P´s försäkringsbolag.

Denna dag hinner jag inte heller med så mycket då återigen Eva bjuder på mat, dock på O´learys. Jag och P´s familj ska ner dit och titta på GUIF som spelar match ikväll kl 20. Så det ska bli mycket trevligt.
Då jag missar träning ikväll så blir det en långis med Indra innan maten, känner att jag ligger efter lite på stegtävlingen, men de ska det bli ändring på.

F.o.m nästa vecka blir det att fokusera på träning och kost. För att den 17 maj ska jag vara någorlunda fit ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback