Finally

Ikväll ska jag hem till min käre vän Fia och planera inför en ev kommande trip :)
Jag hoppas vi hittar något riktigt bra både datum och pris mässigt. Ser väldigt mycket fram emot detta.
Återkommer till våra kommande planer!

Idag har jag även gjort slag i saken och bokat min biljett till Hoffmaestro den 22/4. Tog lite tid, men nu är det gjort.

Här i veckan kom mitt paket från Nelly med den svarta klänningen som jag till slut bestämde mig för och två armband. Ska tilläggas att klänningen satt som en smäck och var så fin! Blev otroligt nöjd måste jag säga.

Idag har mitt paket kommit från hör och häpna - Bonprix.se. Har aldrig någonsin beställt därifrån, men hittade faktiskt en bikini som såg snygg ut på bild och som förhoppningsvis ser väldigt bra ut på. Håller tummarna!




Fick precis ett sms från en annan fin vän Elena, om att förtära lite mat och vin hemma hos henne i morgon kväll, vilket är ett väldigt trevligt initiativ.

Hoppas alla fina människor får en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback