Gästspela på ett annat kontor

Från och med i morgon till måndag, skall jag arbeta på kontoret i Eskilstuna. Ska bli mycket intressant och få se hur de arbetar jämnfört med oss. Det är ett mycket större kontor, och det brukar skilja sig en del mot ett litet.
Har redan erfarenheter från stora kontor, men då på en annan bank.

Eftersom jag i framtiden vill arbeta på hemmaplan så tycker jag att det ska bli ännu roligare att visa upp vem jag är. Sen ska det bli otroligt skönt att endast ha 5 min gång avstånd till arbetet. Det är något man verkligen kommer att uppskatta.

Nu ska jag rulla hemåt och invänta målarn som kommer ikväll för att börja spackla i vardagsrummet.
Så jag ser verkligen fram emot lördag, då jag kommer ha ett nytt och fint vardagsrum att kliva in i.

See ya!


Photobucket Pictures, Images and Photos


Kommentarer
» camilla

Lyx med 5 min till jobbet! Jag vet ju hur det är att pendla!

Vi har en tomt som vi jätte gärna vill ha men den har inte kommit ut till försäljning riktigt än så än håller vi tummarna.



Du glömmer väl inte att lägga ut bilder på ditt nya fräscha vardagsrum sen? :) Skulle vara kul att se!



Kram kram

2011-02-02 22:16:55
URL: http://vitarummet.blogg.se/
» camilla

Vad spännande! Det ser jag fram emot! Bra att du sparat några före bilder också :)



Vi håller tummarna för att tomten kommer ut snart och att priset inte skjuter i höjden.



Jag pendlar varje dag själv, kan vara skönt ibland men det blir ju en del soppa pengar som är mindre roligt! Hoppas att du får jobb på hemmaplan snart!



Kram

2011-02-03 21:56:40
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback