Tränings onsdag

Today it´s training day - wohoo!

Ikväll har jag tänkt att premiär träna Bodypump för i år. Fram till hösten 2010, tränade jag pumpen varje lördag kl 10, och det kändes otroligt bra att starta dagen med den sortens träning. Men av någon anledning kom jag från mina rutiner och säckade ihop.

Men nu ska det ta fart igen och det är med buller och bong!
Då underbara Lollo som annars håller i dansen på onsdagar har semester, så är det ypperligt tillfälle ikväll att starta min Bodypump rutin igen.



Efter träningen kommer jag att testa mitt nya pulver som jag beställt från Svensk Kosttillskott AB.

Klicka på bilden nedan för att få info om Female Recovery - Hallon/lime.



Nu ska jag rulla hemåt för att höra vad P. kommit överrens med badrums företaget som snart ska börja renovera badrummen i vår BRF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback