Day 2 of detox

Onsdagen var andra dagen man återigen testades av frestelse. Lagom när jag kommer innanför dörren hemma, möter jag doften av ugnspankaka. Då står Eva glatt och lagar det till henne och Putte. Det luktade sååå gott!

Efter denna tunga frestelse tog jag mig till Rio för att möta upp Madde och Ellen för att se Love and other drugs. (Filmen var toppen enligt oss brudar, då en fantastiskt snygg Jake Gyllenhaal var naken i stort sätt halva filmen.)
Där möttes jag återigen av en frestelse, biopopcorn.... Hade varit så mumsigt, men jag hade noggrant ordnat med lite biosnacks.

Men åter till vad som åts igår.

Morgonen startades med:

  • Två First Cleanse Morning tabletter tillsammans med ett glas vatten
  • Ett glas "varmt" vatten med 1/4 citron i
  • En Proteindrink

Lunchen bestod av:

  • En sallad med gurka, majs, morötter, lök, gul paprika och feta ost

Middagen endast av:

  • En Proteindrink med två strukna matskedar Organic Triple Fiber

Biosnacks bestod av:

  • En halv förp. gröna vindruvor
  • 15 g ekologiska cashewnötter (ej saltade eller rostade)

Kände mig väldigt nöjd med mitt snacks, var både nyttigt och väldigt gott. Så jag var nöjd trots längtan efter popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback