The first day of detox

Igår var dagen med stort D, då jag skulle börja min vandring i en massa frestelser utan att ge vika.

Morgonen startades med detta:

  • Två First Cleanse Morning tabletter tillsammans med ett stort glas vatten.
  • Ett glas med "varmt" vatten och 1/4 citron - detta är något jag lider av att dricka. Dels för att det är varmt vatten men mest för att jag inte tycker om citron.
  • Ett glas vatten med två strukna matskedar Organic Triple Fiber - detta är det äckligaste jag druckit i hela mitt liv. Smakade och såg ut exakt som sand i vatten.
  • Till sist blev det en proteindrink

Lunchen bestod av:

  • Sallad bestående av avokado, gurka, tomat, fetaost och kokt quinoa i grönsaksbuljong

Middagen bestod av:

  • Soygurt, blåbär, linfrön och dinkelflingor

Innan läggdax tog jag två First Cleanse Night tabletter, som ger tarmen extra stöd den behöver för att fungera effektivt varje dag, vilket gör magen plattare.


Detta är tufft vill jag påstå, men det kommer att gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback