The party of the year!

I morgon smäller det äntligen av, då vankas det konferens/fest för hela vår region. Som det ser ut idag så är vi 469st glada själar som skall sätta våra tassar på Norrköpings mark. Avfärden sker redan kl 9 från Eskilstuna och väntas lämna ett gungit Norrköping runt 23.45. Så det blir en lååång dag med massa skoj.

Ska bli otroligt intressant och roligt att få träffa kollegor från andra kontor, samt att få höra vår VD Pär Boman tala. Det kommer att bli så grymt!

Saken är den att man gärna ska ha något glittrigt till festen på kvällen, men i min garderob finns det inte så mycket glitter. Mitt problem är som vanligt, vad ska man ha på sig?!

Skulle allra helst vilja ha skinntights och någon snygg tunika/topp till. Men då har vi sko problem,
men när jag tänker efter har jag det i vilket fall som helst. Klackar ska jag ha, men mina bruna stövlar jag hade på mig sist när jag var ute, slutade det med att jag dansade/gick runt som Quasimodo på hal is. Eller hur Tida? :)

 



Eftersom våren närmar sig så vill jag inte köpa några nya stövlar, så jag hittade dessa enkla godingar på Din sko för 699 riksdaler. Dessvärre är jag så smal runt mina vrister att skor med kort skaft brukar bli så stora, vilket är = ugly på mig.



Så om det finns någon snäll själ som har en lösning eller tips till mig, som hinns med att ordna ikväll. Hör av er! :)

Nu ska jag försöka få något gjort sista timman på jobbet, innan jag tar helg!



Kommentarer
» Anonym

Haha:) Vilken jävla skiva de va då:) Finns få som kan festa som vi......

Får ta och ses snart!



Kram T

2011-01-21 17:31:58
» Isabel

Kör på pumps gumman! Ni ska ju ändå vara inne. Passar till allt! Och en snygg lite större kuvertväska så kommer du att vara smashing på festen.



Ha så kul!



Kram

2011-01-22 12:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback