Midsommar klänning

Jag är på jakt efter en somrig midsommar klänning. Har letat som en tok och ännu inte hittat någon som passar.
Tror aldrig att jag ägt heller iaf haft en fin sommar klänning på mig när midsommar firas. Dock har väl vädret inte varit så klänning vänligt och kanske inte är det i år heller, men det struntar jag i. Jag vill göra mig fin just denna dag för att boosta mig själv lite.

Det jag letar efter är antingen en kort eller maxi klänning. Har hittat några som jag tycker är rätt söta.

 

Dessa är iaf ett exempel på vad jag kan tänka mig. Maxi klänningen är från Gina och finns inte längre kvar :(
Den andra är från Vero Moda, som jag ska besöka efter jobbet för att se om den finns. Den kanske inte är lika söt på, då jag är ganska blek.
Det blir helt enkel en tur på stan idag för att ransöka allt som kommer i min väg. Om ni har några tips, får ni mer än gärna dela med er av dessa. Vad ska ni ha på er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback