Renoveringen fortsätter

I söndags la vi klart golvet och det blev så fint! Kändes otroligt härligt när sista biten las på plats och man fick se vårt snygga genomgående mörka golv.

När vi väl var klara var det bara att börja rensa ut och göra plats i hallen samt hela badrummet. För igår var dag 1 av renoveringen av badrummet. Så när jag kom hem hade dom röjt ut allt och även borrat upp vid golvbrunnen, och toan stod på plats som tur var. Ser fram emot att se förvandligen från de fula mattorna till de fina kaklet. Frågan är bara om kakelplattorna ska stående eller liggande?

Igår var även första dagen jag tränade på tre veckor! Det blev Spinning mix 30 min och Core 30 min - å det var så underbart att vara tillbaka. Kände dock att jag hade ont i bröstet efter spinningen, då hostan inte helt gått över. Men jag var glad och nöjd ändå. Efter träningen blev det strech och sen duschade jag på plats, då jag inte kan duscha hemma. Första gången jag duschade där faktiskt. Bor ju så nära, så det har inte funnits någon andledning tidigare att duscha där. Men nu får det bli så i 2,5v till vårt badrum är klart =)

Här bjuds det på en före bild och bilden brevid är ett ex. på hur det kan tänkas se ut efter.



Photobucket Pictures, Images and Photos

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback