Bakslag

Efter att ha kommit på fötter igen gällande min dåliga mage, så sitter jag istället med en svullen hals och snuvig näsa. WTF! Så himla less på att må dåligt nu. Jag fullkomligt proppar i mig nyttiga bakterier och vitamniner, men kroppen verkar vara hålla på något skit trots allt. Men detta ska absolut inte skälpa mig, får dock stå över träning ikväll som jag länge sett fram emot.

Idag bestämde vi oss för badrummet. Har velat fram och tillbaka i 1,5 v nu på vad vi vill ha och vad som blir bäst. Vill ju inte att det ska kosta en förmögenhet heller. Det kommer bli enkelt och snygg. Hade dock velat ha en annan spegel samt lampor, men då den enda ljuskällan i badrummet kommer från spegeln, begränsades utbudet en hel del - om man inte vill lägga till en väldig massa arbetskostnad.

Här nedan får ni se på en del av "möblerna" vi kommer att ha, samt hur själva "möbleringen" kommer att se liknande ut.




Kommentarer
» camilla

Snyyygt Tessan! Tror det kommer bli skit bra!



Men stackars dig, hoppas du piggnar på dig ordentligt!

Krya på dig!



Ja, visst är fåtöljen snygg, vill ha!! :)

Kram

2011-03-15 22:42:07
URL: http://vitarummet.blogg.se/
» elena

Åh det kommer bli kalas bra det där ju, pax för att komma och inviga toastolen första veckan! :D

2011-03-17 15:53:46
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback