Turen är inte på min sida

I söndags när jag satt och pluggade, så tänkte jag även passa på att uppdatera min iPhone.
Kopplade in den i datorn, uppdateringen startade och såg ut att funka bra. Så jag fortsatte läsandet.
Men efter en stund gick jag för att titta till om det var klart, och då var telefonen helt svart och på skärmen
stod det att uppdateringen att misslyckats på grund av ett okänt fel.
Så jag försökte starta telefonen och den var helt död. Men jag gjorde några tappra försök för återupplivning, men inget hände. Den visade bara att jag behövde vara ansluten till iTunes.

För att få internet kopplade jag upp P´s mobil och sen försökte vi slutföra uppdateringen, men det funkade inte heller. Efter de stod det bara att simkortet var ogiltigt. 

Vet inte vad det är för fel! Så det blir till att åka ner till 3 butiken idag och lämna in den, eller om man kanske skulle göra ett nytt försök till att uppdatera den?

Jag vill ha min iPhone i liv, klarar mig knappt utan den. Bara för att den inte fungerar så har jag även glömt min kod till internetbanken och den finns ju såklart inskriven i mobilen!
Man är ju helt skadad efter att denna teknikpryl landade i ens händer, man blir näst intill handikappad utan den.

Please my sweet iPhone - come back!


Kommentarer
» Nadja

Testat att trycka in home knappen och on knappen samtidigt i 10 sekunder?

2011-03-22 15:17:12
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback