Det dummaste jag hört

Många av er vet redan vad som hände förra veckan. Kommer att återkomma angående detta när jag känner att orken finns. Men jag tänkte passa på att bjuda på det dummaste jag hört någonsin.

Vi fick nämligen en samtal idag där personen i fråga hade fått en kula i sin bil under rånet. Antingen har polis eller rånare råkat skjuta rakt in i bilen, som stod parkerad på ICAs stora parkering bakom banken.
Just vem det var som sköt är oklart, men enligt dom är det bankens fel. Det var uppenbarligen vi som lockat till oss dessa rånare och utsatt andra för skada. Dom menar alltså att vi är ersättningsskyldiga då det var vårt fel!

Vi fullkommligt tappade haken när vi fick höra detta. Kan inte beskriva med ord vad man just nu känner. Men - hur jäkla dum får man vara?! Hur kan man ta kontakt med banken och säga en sak efter vad vi fått gå igenom, och som vi fortfarande kämpar med?

Detta är helt sjukt och jag behövde bara skriva av mig.

Finner helt enkelt inga ord för hur kalla människor kan vara. Men jag hoppas att dom inser att vi också faktiskt är människor och har känslor.


Kommentarer
» Nadja

Men JÄVLA IDIOT! Jag hoppas ni gav personen en utskällning så att hon/han fick skämmas med råge! Ska vi ta bort alla banker då? Överallt.. hur ska denna personen göra då??

2011-05-24 12:15:20
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback