Slippa vassen = Ny utmaning

Nu när sommarn närmar sig med stormsteg är det dax att komma igång med hullet.
Efter att haft så otroligt mycket att göra den senaste tiden, vilket inneburit stress som behållt de hull som jag vill bli av med. Kan tänka mig att skänka det till en vänlig själ som behöver lite att ta i :)

Tyvärr har jag legat på latsidan när det har kommit till träning sen 1 v tillbaka, detta beror på födelsedagar, veterinären, paintball, vänner-tid och har även passat på att ta lite egen-tid. Ska försöka beskriva känslan av att man inte har något hängande över sig som är super viktigt - den är obeskrivlig.
När jag klarade placeringsprovet kände jag sån lycka och sån lättnad. I och med detta så har jag endast fokuserat den här veckan för att försöka minska min stress, vilket inneburit att träningen den här veckan har kommit i andra hand tyvärr.

Från och med måndag är det jag och min vapendragare Elena som ska sätta fart på förbränningen, så vi är slimmade och slanka till beachen. Vi har satt våra födelsedagar som måldag, vilket känns både relevant och bra. Kroppen förändras inte över en natt, kan dock hända en del på en månad, men med tanke på hur våra mål med kroppen ser ut så passar det bra med att vara klara i mitten respektive slutet av juli. Men jag ska kämpa för att bli klar lagom tills jag går på semester den 8 juli.



Än är det inte försent för beach 2011


Kommentarer
» Andrea

Härligt att du är på gång men träningen igen. Och hoppas du slipper stressen i fortsättningen.

Mot Beach 2011 ;) Nu kööör vi!!

2011-05-12 19:41:10
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback