I´m a Shoe-aholic

Igår tog jag mamma under armen för att shoppa lite på TP. Då jag sliter nå otroligt på mina skor, så var jag tvungen att köpa nya ballerina och nya sandaler. Men ville även hitta ett par vanliga alldagliga sköna skor med lite klack och som jag kan ha på jobbet utan att bli trött i fötterna. Så jag testade dessa två nedan med kilklack.

De marinfärgade var inte så höga, bekväma och väldigt söta på. De svarta var också bekväma och går lika bra att ha till vardags som fest. Kunde dock inte bestämma mellan dessa två, så båda fick följa med mig hem.


 

 

Så nu bör jag klara mig på skofronten i sommar, vilket känns skönt :)


Kommentarer
» Elena

Haha du har lika mycket skomani som flickorna wally. Det ser ut som det bor en familj här med 3 barn och två lesbiska, men icke! Underbart! Och du i helgen så kan vi ju kramas, umgås och sippa lite vin om du vill och orkar, du har dina bruna livvakter vid din sida i så fall ;)

2011-06-02 12:59:39
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
» camilla

Man kan aldrig få för många skor! Och du som ska till USA snart, se till att packa väskan lätt. Shoppingen är ju GRYM där! ;-)



Kramar

2011-06-09 21:24:08
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback