Something new

Som ni märker har jag varit otroligt dålig på att uppdatera denna blogg. Detta beror på bla att jag inte orkat, velat eller haft tid att skriva nått. Tanken var att jag skulle varit en flitig bloggare under USA resan, men i brist på internet och ingen tid - what so ever, så blev det pannkaka av det hela. 
Istället bestämde jag och Fia oss för att börja twittra - sagt och gjort skapade jag ett konto i början av veckan. 

Detta är inte slutet för bloggen, bara en tillfällig paus. När jag har nå kul att skriva om så återkommer jag. 

Så klicka er in på http://twitter.com/#!/tingelsson och följ mig and my crazy life!

På återseende!

 

 


Kommentarer
» Nadja

Tänk på att mer muskler förbränner mer fett så det lättaste sättet är att bygga muskler först för att sen förbränna fettet och då bara underhålla de musklerna man byggt upp. Det är så alla fitnessmänniskor gör när dom tävlar tex ;) Kram

2011-11-04 10:50:35
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
» Wysteriia gets in shape

Svar: One Whey från fitnessguru var jättesött!! Så gillar du sött gillar du det säkert men för mig var det nästan för sött ;) Ska testa att blanda ut det med 3dl vatten istället för bara 2dl efter dagens pass så får vi se om det är lika sött då :) Men det gick att dricka, helt klart! Jag får lätt kvälvningar av proteinpulver annars :P



Dricka är ju absolut inte bra att dricka mycket av så en Celsius kanske vore värd att testa? :) Jag blir i alla fall piggare och dom innehåller ganska mycket koffein :P Jag kör oftast på smakerna apelsin och cola..smakar lite som avslagen läsk eller hur jag ska förklara :) Men dom går helt klart att dricka :) Vilda bär påminde mig dock väldigt mycket om en avslagen cider i smaken ;) hehe! Dom har ju kolsyra...dom utan kolsyra är också goda och då slipper du bubblorna om du vill det :)



Dom kostar cirka 20-22kr :) Jag brukar klicka hem dom från mmsports eller bodystore när jag ändå beställer något annat :) men jag har sett att endel ica butiker har börjat få in dom nu också :D Jag bor på landet men hoppas på att dom kommer hit tillslut också ;)

2011-11-11 14:00:11
URL: http://wysteriiagetsinshape.blogg.se/
» Wysteriia gets in shape

Svar: Jag har också ett hemskt sockersug men om du ger dig fan på det så kommer det gå bra ska du se :D



Ska snart iväg till gymmet och sen testa med 3dl så tänkte jag skriva ett blogginlägg om den sen och hur den smakar etc :D

2011-11-11 16:28:16
URL: http://wysteriiagetsinshape.blogg.se/
» Elena

Fan vad kul vi ska ha, vill bara hoppa av glädje ;) 2012 kommer bli kalas

2011-11-22 12:21:05
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback