1 arbetsdag kvar

Endast morgondagen står mellan mig och USA just nu. Jag är sjukt stressad, nervös och taggad - allt på en och samma gång. Hoppas bara min förkylning försvinner helt tills på fredag så jag slipper sitta och snörvla på  flyget. Ska bli så otroligt skönt med semester och att äntligen få se en del av USA.

Kvällen kommer bestå av - hör och häpna - Packning! Vet inte alls vad jag ska ha med för kläder, men jag ska "försöka" packa så lite som möjligt.
I morgon blir det till att fixa allt annat runt omkring och se till att allt är i sin ordning.

Ser verkligen fram emot att sitta i loungen på Arlanda på fredag och ta ett avkopplande glas rosé eller flera. Bävar dock för själva flygningen. Jag kan flyga, jag är inte rädd. Jag kan flyga, jag är inte rädd!



San Diego - Here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback