Days of our lives

I måndags satt jag och funderade hur jag skulle överleva den här veckan, då den började på sämsta möjliga sätt. Det är jobbigt när man försöker se allt med positiva ögon, men ibland går det bara inte och man gräver ner sig riktigt ordentligt i negativitet.

Men jag har iaf överlevt såhär långt och det är redan torsdag. Det är som vanligt en lång dag på kontoret, men jag känner mig ganska glad ändå. Eftersom början av veckan var så dålig känns det skönt att avsluta på topp.

Den här veckan har jag bara försökt att "gå in" i mig själv och försöka hitta tillbaka till min inre styrka. Detta med hjälp av träning. Dels för att jag får egen tid och bara kan tänka på mig själv, vilket jag på något sätt verkar behöva nu. Känns så ego och säga så, men om jag inte kan stå ut med mig själv hur ska någon annan kunna det?

Så hittils denna vecka har jag avverkat tre träningspass.

Måndag: Crossfit 30min
Tisdag: Bodypump 60 min och 60 min rask promenad
Onsdag: Aerobic Dans 60 min

Idag kommer jag som sagt hem sent och hinner dessvärre inte med någon träning. Men om det är okej väder, funderar jag på att dra på mig mina inlines för första, kanske sista gången i år.

I morgon är jag väldigt sugen på att köra ett pass i gymmet. Var så länge sen sist. Tanken var först att köra Bodypump på lördag morgon, men vi ska gå och titta på (för oss) årets första rally tävling istället.
Det är mycket årets första, men sommarn har ju bara runnit iväg och tiden har inte riktigt räckt till.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback