Monday all day today

Nu ska jag starta inlägget med lite negativitet.
Usch och fy för måndagar helt enkelt. Kom knappt ur sängen imorse för att det var så grått och blåsigt ute. Ville bara krypa upp i soffan med Indisen under en filt och titta på en massa serier och film. Men icke! Det var bara att traska till tåget för att åka till Flen. Dagen har varit otroligt segt och siffrorna har fullkomligt snurrat i skallen.
Till råga på det så gick vår förbaskade tvättmaskin sönder igår kväll som bidragit till min deppighet. Saknar den redan och vet inte hur jag ska överleva utan. Detta är något jag inte alls behövde inför resan.

Men efter att ha känt mig negativ och deppig i ett par timmar fick jag ett samtal som gjorde mig glad och boosta mig med lite energi. Så nu ser jag fram emot nästa vecka och hoppas på att turen kan vara lite på min sida.

Förutom samtalet sitter jag och peppar för Crossfit som har premiär på gymmet ikväll. Ska bli fantastiskt roligt och testa ett pass som ska fullkomligt köra slut på oss på endast 30 min. Får se om man överlever :) 
Måste se till att stretcha ordentligt efter, för imorn är det bodypump som gäller och dans på onsdag. Som ni förstår måste jag försöka komma i någorlunda i form till den 30 sept.

Nu avslutar jag på topp och ska glädligen gå till tåget som ska ta mig hem.

Hejs svejs

Kommentarer
» Nadja

Efter regn kommer solsken ;-) Bara att träna på nu så du är fit inför USA! Kram på dig

2011-09-05 16:14:12
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
» Sara

Måndagar är inte alltid roliga!

2011-09-06 17:29:09
URL: http://saraappelqvist.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback